Rozhovor s Chuckom pre Zildjian Behind

03.09.2011 22:35

Chuck pri návšteve Bostonu urobil rozhovor pre Zildjian Behind .Počas rozhovoru hovoril o kapele,či novom albume a omnoho viac .

Chuck:Začal som hrať na bicie ked som mal 13 rokov potom neskôr v 18 aj na bubny.Začínal som v suteréne mojich rodičov s veľkou súpravou bicích pri ktorých som strávil 6 mesiacov cvičenia.

Pierre hral na bubny a ja som nemohol hrať čokoľvek som chcel.Mali sme tiež basáka pri ktorom som si hned pomyslel "myslím že budem musieť hrať na bicie " .Moji rodičia mi dali prvý set bicí a tak sme s Pierom hrali,hrali a hrali...bolo to šialené.Vo vzťahu k týmto nástrojom som stále chcel aj niečo iné a nové..skúšať nové verzie.

Simple Plan je teraz veľmi zaneprázdnený pretože propaguje nové CD “Get Your Heart On!” Na turné budete v podstate najbližšie 2 roky .Teraz s Warped  Tour po ktorom ideme do Korey ,Japonska a na niektoré festivali v Španielsku,Austrálii,dalšie turné po USA .Budeme všade.Ako kapela sme hrdí na to že môžeme cestovať po celom svete a to mále v pláne aj nadalej.